Thursday, June 27, 2013

YoUr InTiMaTeS ...

Hello all..
tetiba kan hari ni aku nak update cerita pasal intimate lingeries ni...
selama ni aku cam tak de lah kisah benor tentang lingeries fashion ni semua...
memang giler tak ambik kesah sebab membeli 2 tahun sekali jer..
sejak berminat dengan SPANX, semalam aku ke PARKSON Subang Parade untuk lihat sendiri tekstur textile Spanx ni. Ohh ya, Spanx ada di jual di Malaysia di seluruh store Parkson, Robinson, Tang dan beberapa lagi store terkemuka.Tapi harganya, kalau berani boleh jer beli...
Tapi jenis yang aku nak tu takde..so tak boleh nak compare kan harganya.
Pada pengamatan aku, material nya sangat kukuh kalau nak mengetatkan bahagian2 badan yang terpilih untuk disarungkan Spanx tu,lembut dan sangat stretchable,yang penting sediakan ongkosnya.

Untuk aku yang dah order online, sabar je la menanti..
sesambil tu aku singgah jugak kedai sebelahnya iaitu Audrey's...dan terjebak dengan sesuatu yang berharga 65 hengget 4 keping!!
Giler mahal weh!!! Ker aku dah lama tak membeli sampai tak tahu harga pasaran...
hat yang biasa2 jer pun 4 keping 20 hengget! Inikan pulak Audrey's.

Tapi yang aku beli ni pun jenis yang boleh grip perut la sikit...aku naik loya dah tengok perut semangkuk aku tu,sungguh mengerikan!

Meh aku share gambar antara jenis2 "keping" yang aku maksudkan tu.Tapi ni bukan dari Audrey's, ini gambar dari Sorella.

Yang atas ni jenis microfibre katanya...jenis ni cam bawah pusat kot, aku suka jenis bawah sikit dari  pusat, baru sedap nak grip perut.



Jenis macam atas ni aku ambik 3 helai,then aku realize yang aku suka jenis yang atas sekali.
Eeeiiii...jenis yang atas ni cantik jugak yer..tak tengok pulak kat kedai Sorella semalam.
Wwweeeeiiii....yang hat atas ni cantik lah weh.
Nak gi tengok lah nanti..

Kalau nak tau..kat Malaysia sekarang store2 besar pun dah ada bisnes secara online macam Tesco dan Parkson.
So bolehlah beli secara online kalau kita tak sempat nak pegi shopping kan...
tapi kalau nama aku..tetiap minggu adalah masa untuk aku terapi minda sambil bawak anak2 aku melepaskan stress!

Satu yang patut aku hindari selepas ini ialah untuk bawak Umar Zidan bersama ke tempat2 lingerie ni..
tau tak dia cakap apa kalau nampak patung pakai bra ngan seluar keping tu???

Dia cakap..."eeeeiiii cantiknya!!!"

hhuhuhuu ngeri mak!


No comments:

Popular Posts