Wednesday, June 19, 2013

KaSuT PiLiHaN ....

Hello all...
tetiba kan..aku sibuk nak shopping kasut la pulak..itu tandanya aku tengah takde duit,maka gigih gatal nak nyopping!
Sebelum shopping jom kita cuci mata dulu...free jer!

Selalukan..kasut2 pilihan aku datang dari brand yang sama...selalunya...actually tak selalu..aku beli kasut dalam 2 pasang jer setahun..
kasut aku pegi keje sekarang cuma sandal mary jane Crocs yg aku beli 1.5 tahun yg lalu..
kasut terakhir yang aku beli pulak ialah flat sandal BATA 3 bulan lepas tapi aku tak pakai sebab kasut tu gigit kaki aku!
Brand pilihan aku adalah CLARKS dan BATA jer kot...CROCS bukan pilihan sebab baru pernah beli 2 pasang jer.
Setiap kali aku nak kasut yang elok2 sikit..sebab aku cuma beli setahun sekali je lah kot yg mahal cam ni setahun sekali atau setahun setengah sekali tak tentu,ikut mood jugak,tapi bukanlah setahun 6 kali kan beli
kasut.

Okey jom tengok pilihan pertama aku....
Namanya Crinkle Gold Nude Leather, comelkan aku suka sangat malangnya takde dah saiz aku..so sedey and have to decide other option.

 Yang atas ni pulak Popple Samba Tan Leather....style adalah sangat santai..sesuai kot dengan aku yang malas benornya nak ikat2 tali kat kasut bagai....warna pilihan pertama aku yang atas ni,coklat atau yang bawah ni?? Mana satu yang menarik yer??


HHHmmmmmm...think,think,think!

Tetiba pulak...bling!! Nak yang macam bawah ni pulak..
Namanya Dublin Reel...
aku rasa aku terpikat dengan warna Nude macam bawah dan atas tu...
sebab apa..kalau pakai kasut warna cerah gini...cam terserlah sikit kaki kita yang tak berapa cerah tu...
bukan terserlah lagi gelap..tapi cam berseri sikit.Pada pendapat aku lah...hahaha!






So ...aku sebenarnya tgh cuci mata jer, bukan nak beli sangat pun..tapi ada seorang online seller kat FB ni memang jual murah dari seller lain..
kasut2 ni semua aku skodeng kat Clarks.com, harga kasut in GBP korang kali dgn RM5 dan postage cost sehingga ke pintu rumah anda cuma RM50 sahaja.

Jom cuci mata.Clarks.com tengah online sale up to 50%

No comments:

Popular Posts