Wednesday, June 12, 2013

ini ler bajunya ....



Haaaaa...
sajer gatal takde keje nak menepek baju anak...
bukan anak baju yer..
yang itu kalau gatai sangat nak menayang aku tak tau lah kan...haha!

Baju biru ngan baju coklat tu Umar Zidan yang punya..
baju biru tu kalau boleh dia nak pakai dah sekarang ni jugak..aku sorok siap cakap..
mama takde duit nak beli baju raya lagi...kalau dah pakai sekarang raya nanti Umar pakai baju buruk.
Tak puas hati..dia pakai kejap2 la...
dia cakap ini bukan baju raya,,ini baju jalan...
hhhhmmmmm...tak boleh jadik..sorok cecepat!
Baju kuning tu baju Hamzah yang mahal aku tulis sebelum ni...
budak kecik tu pun dah pandai nak baju baru...
so aku bagi dia baju baru yang lain...selamat bangsa takde lah nak pakai sampai bila2,senang pulak aku nak cabut simpan balik..
itu je pun nak tayang...
aku kan kebosanan takde aktiviti masak memasak...maklum!
hahaha

No comments:

Popular Posts