Tuesday, June 18, 2013

Bagaimana Nak Melupuskan Pakaian Dalaman ....???

hahahaha...ilmiah betul tajuk entry aku kali ni??
sebenarnya ramai yang tak tahu atau tak pasti atau lebih tepat hampir tak pernah buat!
Biar betul?

Pada hemat ingatan aku ni...
cemana yer aku lupuskan stok-stok lama pakaian dalaman aku..???
1 cara yang aku pernah buat...sekali dalam seumur hidup aku ialah
aku BAKOR kan sajer....stok untuk 18 tahun mungkin...
selepas tu aku memang tak pernah lupuskan lagi pakaian dalaman yang tak digunakan lagi.

Nak buang gitu ajer masuk plastik???
Ko berani ker??
Nanti bangla ambik sampah simpan kat umah dia baru ko tau??
hahaha..naya jer tetiap minggu 3 kali tunggu abang bangla kutip sampah lalu depan rumah!
Rindu katanya...kikikiki!

Semenjak dua menjak ni aku rasa stok pakaian dalaman aku yang nak dilupuskan semakin meningkat (bukab sebab beli baru..tapi sebab dah tak selesa dipakai)
maka tibalah masanya aku nak membakorkan mereka sahaja...
siapkan minyak tanah nak buat api!!
wweeeee....
lepas tu kita shopping yang baru!

No comments:

Popular Posts