Tuesday, June 25, 2013

Reward For MySelf !!

Good day everyone....
Hari ni keadaan cuaca dah kurang jerebunya dari semalam..
yes!! Semalam is teribble than today aku rasa..
tapi mereka cakap IPU di Shah Alam is 289 this morning...
tapi semalam yang 171 tu lagi teruk dari hari ini.

Tiba-tiba by this month kan...
aku macam nak beli sesuatu untuk diri sendiri...
selalu kalau yang aku beli biasa2 takde lah nak tulis reward bagai kan...
tapi kali ni...orang kata sekali sekala kita kena reward something untuk diri sendiri kan...
kalau ada ongkos lebih lagilah seronot bonot!

Apa ada dalam kepala aku la ni ialah....

Spanx with Tummy Control

Yesss!! Aku ialah dalam kategori tidak gemuk..tetapi aku ialah dalam kategori berperut buncit!! Tak macam dalam gambor perut org atas ni...yang sangat leper macam tak ada perut! Jeles aku!!
Maklum...buncit,kembung,leper dan buncit semula sampai 3 round kan..hahahaha itu pasal anak aku ada 3 orang...lagi benci kalau duduk dalam kereta...
seseorang akan perasan akan kebuncitan itu..menyerlah sangat nak tunjuk muka! Haiihh la...
bukan kata pakai ni jadi leper perut tapi at least la kan..aku ada sesuatu yang nak cover perut aku kalau pakai baju kurung atau jubah ker kan..

Aku dah order...tgh process from freshpair.com , shipping ke Malaysia cuma $9.95 jer..murah dari online seller jual..so kita boleh beli 2-3 barang lain dan dapatkan same rate shipping cost tu.

Okey..kalau dah sampai nanti ku bagi review yer..
buat masa ni kita melantaklah dulu....

No comments:

Popular Posts