Wednesday, October 9, 2013

Tupperware Saya Lagi


Semalam tupperware aku sampai rumah...
balik2 jer laki aku dah susun atas meja,
berbunga hati aku berwarna warni lagi.


Tadaaaa....8 bijik yer,yang jual ni kakak angkat Am masa sekolah menengah dulu. Maklum laki aku ni dulu konon2 yang paling hensem kat kampung dia, tu yang bersusun kakak angkat, kalau kakak angkat dia tengok dia sekarang...mau dia nyesal tak sudah! hahahaha!
Set atas ni aku beli dengan harga RM90 sahaja, murah ke tak aku tak tau...aku rasa berbaloi la kot.

lepas dapat...aku pun berangan la nak organize barang makan minum dalam gobok buruk aku dengan tupperware 
gambar atas ni selepas aku menyusun dengan berhemah sekali yer..kalau tak sebelum ni aku malu nak snap dan tayang kat sini.Sebab situasinya adalah lebih hebat daripada dilanggar garuda...tak tau nak describe dah.
Dalam bekas2 panjang tu aku letaklah satu bekas isi nescafe 3 in 1, 1 bekas isi kopi aik cheong, 1 bekas isi teh serbuk, 1 bekas lagi isi gula.
Bekas yang kecik2 aku nak buat isi makanan jer kot...

target lepas ni ....


Bekas bawang...
la ni ada offer, buy 1 at full price 2nd purchase at 50% off.
Harus rembat 2 sekalik kan...
dasar...

No comments:

Popular Posts