Tuesday, October 1, 2013

My 1st Tupperware Gitu !!


Aku benornya pernah jadi ahli Tupperware atas pembelian kuali mak aku...
tapi lepas tu aku tak layan pun tupperware ni...sampailah expired keahlian aku.
sejak mantan boss aku selalu hadiahkan tupperware, aku jadi terpikat pulak.
Sebenarnya kan..masa aku kecik2 dulu mak aku ada jugak koleksi tupperware. Maklum..cikgu cikgi kan suka kumpul2 pembelian, masa dulu nak beli apa2 semua main kutu/ansuran.
Sama jer macam orang sekarang, cuma kalau takde minat duit habis macam tu je lah. Tak nampak apa yang dibelinya, tapi mungkin banyak kot simpanan mereka.

So inilah pembelian pertama produk tupperware aku...ntah kenapa aku rasa cam comel sangat. Alah batak sungguh aku ni kan..maklum, 1st time beli,kenalah tulis dalam diary gitu.
Jangan tak percaya...lepas dah beli ni...aku dah beli lagi yang lain..tapi belum sampai...adik beradik ada 9 bijik.
Gasak ngko..itu cerita belum gaji.

Cerita dah gaji dengan promo tupperware October ni...
aku hoder ini pulak


My 1st Freezer Mate...dasar juara ngabihkan duit memang aku orangnya!

No comments:

Popular Posts