Tuesday, October 1, 2013

Mesin Basuh

Hampir terlupa mesin basuh aku dah rosak nak 2 bulan jugak kot.
Maklum kerja membasuh ni aku tak handle maka aku tak perasan pulak nak kisahkan tentang hal rumah aku tak bermesin basuh.
Semua Mr Am yang handle, cuci,sidai,angkat dan kadang kala melipat - so bila semuanya settle jer depan mata maka mak relax jer lah kan.

Tetiba pikir sampai bila aku nak membasuh di dobi atau kadang kala ke rumah mak...???

Jom belek mesin basuh....


Hok atas ni canggih kan outlook nyer..bergaya sangat..agak2 boleh lipat terus tak kain2 aku kat dalam tu? Brand Panasonic, rasa cam tak pernah nampak kat kedai sini lagi...maaf kedai mesin basuh pun aku tak pegi benornya cemana nak nampak.

Yang atas ni brand Samsung, washer + dryer, abang aku dah ada mesin ni dia cakap bil letrik macam biasa macam sebelum dia guna mesin ber dryer bagai ni.So jimat la jugak kan..aku bajet kalau mesin guna dryer mahal bil letriknya.

Hamboi...wish list nak mesin front load sesajer...mengikut peredaran zaman gitu. Hahaha
aku rasa aku tak beli kot...sebab aku nak ambik mesin basuh lama abang aku.
Sajer cuci mata.

No comments:

Popular Posts