Monday, October 21, 2013

Perfume Lama Tukar Baru


Hello all....
okey this time aku nak carik perfume baru
current perfume aku yang aku dapat last year dah hampir nak habis
Ia adalah Signorina - Salvatore Ferragamo
Bau dia, ffuuuhhhh sangat elegant, aku suka..sebab tu pakai sampai dah nak habis.
tak percaya korang boleh cuba bau dia kat mana-mana kaunter.
But this time aku nak carik yang lain..
pilihan aku semestinya daripada range brand ESCADA







Escada Sentiment ni antara pilihan aku, mungkin..sebab wangian ini merupakan hadiah hantaran masa aku nak kawin 10 tahun yang lalu.memang bau tu macam ada sentimental fragrance la kalau tercium kan. ..heheheh!

Yang atas ni pun aku ada lagi sikit sekarang, beli last year jugak kalau tak silap...tapi yg atas ni laki aku yang sebat, dia suka perfumes pilihan aku. Dia jenis tak suka wangian yang keras2 untuk lelaki, aku pun cam tak suka jugak, sakit tunas hidung aku, kembang kempis nak adjust bau2an begitu.
Tapi tak lah kot nak beli yang ini lagi...next ...


Haaaaa...yang atas ni pilihan terbaru aku....tapi yg ini yang terbaru, sebelum ni ada Escada Especially Delicates Note, bau dia tenang sekali...kurang bau manis dan lebih mendatar..macam rose.
Kalau nak tau Escada range selalu bau2anya manis2 sikit...ada yg macam buah2an campur floral, i like!
Sesuai la untuk aku yang manis ni kan?? ahaks!
Ok la..nak kena buat pilihan betul2 sebab kalau dah beli kenalah aku pakai sampai habis, aku kalau ada perfumes bukan jenis suka menyimpan, selalunya aku akan pakai sampai habis sebotol tu barulah cari pilihan yang lain.
Tata!

No comments:

Popular Posts