Wednesday, October 30, 2013

Feesa Dah 9 Tahun

ok...sebelum aku lupa nak coret kat sini
last 23rd October birthday Feesa yang ke 9
dah besar anak dara aku...
besar dia sehingga sama saiz kasut dengan aku
besar dia sehingga pakai baju sama saiz dengan aku
besar dia sampai skirt aku pun dia boleh sarung dengan sendat nya
Dia anak yang bijak...tapi mengada ngada ya ampun rasa nak lagakan kepala dia kat pintu...
stress aku bila dengar dia merengek!

Last Sunday, dalam aku penat2 sebab seminggu lepas aku banyak kerja kat office..
aku buat jugak makan-makan kat rumah..
tak ajak sesiapa, cuma atok nenek, mak long paklong, auntie dia ngan sepupu dia kat Seksyen 7 tu...
sajer la dok ramai2 makan2 dan bergembira sambil terpekik2...
maklum rumah kecik..budak2 8 orang..main dalam rumah..
sebab kebetulan hari Ahad lepas tu seharian hujan...so semua dok dalam je la...
beli kek 2 bij...makan ler sampai lebam...aku kan jakun kek..haruslah 2.

Lepas ni nak buat birthday ayah aku pulak.
selalunya akulah anak yang akan menyambut birthday mak dan ayah setiap tahun..
masak2 dan makan

No comments:

Popular Posts