Monday, October 7, 2013

Baju Kerja Baru ...

okey...
lama aku tak shopping baju kerja baru...
sejak aku masuk air tak dapat beli gelang omeh idaman hati
aku tukar mode shopping jadi memborong baju kerja pulak.
Tapi memang lama dah aku tak beli baju kerja baru..sejak bulan 2 ke 3 aku rasa.
Asik2 pakai baju yang sama jer bosan pulak mak...
Baju murah jer....
so end up dapat lah 5 helai baju, 1 skirt, 1 pallazo dan 1 skort.


5 helai baju aku ada warna kuning,hijau,purple,coklat dan hitam...macam2 warna aku sebat.
Baju purple, coklat dan seluar skort aku beli kat Belle, baju kat situ cantik2 belaka tapi mahal sikit la...since aku dah daftar sebagai ahli, lepas ni setiap 5hb pemegang kad ahli akan dapat diskaun 25%. Boleh la daripada takde kan.



Tapi yang paling best baju atas ni cuma RM39.80 sepasang, murah giler, aku beli kat booth dalam Giant Seksyen 13, setiap item kat booth tu cuma RM19.90 so aku beli 2 blouse dipadankan dengan pallazo dan skirt setiap satunya. Murah kan! I Like! Nak beli lagi laaaaaaa.....dasar tak cukup sikit nak banyak ajer.
Hari ni aku dah pakai pun baju kuning tu dengan skirt biru.....skirt dia kembang cam Cinderella gitu!

*dengar2 boss aku nak bagi duit raya haji pulak...kaya betul la kompeni orang ni*
Alhamdulillah


No comments:

Popular Posts