Wednesday, October 9, 2013

Bedak Muka

Dah lama aku tak tepek bedak kat muka sejak jerawat mekar subur kat muka aku dulu..
lepas buat laser malas dah aku nak tepek2 bedak.
Sebab bila aku pakai bedak muka aku naik berjerawat....so aku tak pakai apa2 dah dan hasilnya muka aku memang tak berjerawat lagi.
Tapi takkan tak nak pakai bedak lansung kan...???
sedih sangat la pulak ...dah la parut2 masih ada, tak pakai bedak lagi nampak sangat tak berseri (la sangat)

Tadi kat kedai aku pakai la hat sample2 produk..
kali ni aku try pakai bedak Ronasutra
aku suka..aku suka..nampak natural sangat pada wajah. Tak lah nampak cam aku beriya benor pakai bedak..
nanti time gaji nak ambik la satu...



Aku pakai warna ni 
Namanya : 

Ronasutra 2-in-1 Mineral Foundation & Powder 'Honey' (04)

harga kat farmasi RM48
harga aku murah lagi lah kot.
Yang pasti ia diperbuat daripada 100% bahan mineral, bukan chemical yer.

So siapa-siapa nak beli boleh dapatkan di farmasi Mylife Bukit Jelutong ok!

No comments:

Popular Posts