Monday, January 18, 2010

SaYa TaK HaPPy SaNgaT !!

Hi all...
macam takde cerita latelty..benornya ada tapi tak berkesempatan nak update. Saya tersakit kepala yang kerap (sebab over nengok komputer i guess) dan selesema pulak.
Tapi hari Sabtu yang lalu..kami pergi ke Sungai Buloh untuk menggunting rambut, kami itu ialah saya dan Nafeesa....takde lah buat pesen mana pun..just trim ajer yang mana patut...dah ruper mak singa saya rasa rambut ni..menggerbang jerk!!

HHmmmmm...pagi ni , saya kena bersiap awal untuk ke office, makanya saya menghantar Umar Zidan terlalu awal ke rumah pengasuh..740 gitu, selalu saya hantar dalam pukul 830 ke pukul 915 pun ada.
Sedihnya hati ini bila Acik Peah tu ambik Umar Zidan dan terus bawak ke belakang, tinggallah saya nak letak beg dan tutup pintu sendiri dan keluar, malu hokkey!! Saya pikir dia sangat tak happy sebab saya hantar Umar Zidan terlalu awal.
Insiden ini buat saya sangat sedih dan sayu...kot lah dia tak happy jaga anak saya..ntah2..dia cubit ker..dia pulas ker...eeeiiii janganlah mintak2nya!!

So, tadi saya dah call emak dan mintak tolong emak ambik Umar Zidan awal petang ni...ambiklah pukul 430 ker. Sian anakku..tapi nak buat macam mana?? Mama ni terpaksa kerja untuk tambah pendapatan..kalau tak...kering tak shopping mama..nanti mama cepat masuk psikitric ward.Huhuhuh...lagi haru kan..

ohhhhh...sebelum mereng dengan lebih lanjut..baik saya stop dulu, nak melayan kesedihan kejap.Konon!!!!

5 comments:

eynda said...

Semoga anak2 Mi paham pengorbanan Mi utk diaorg....kalau akak dlm situasi Mi pun akak akan sedih...sabar banyak2...

Nieza Ishak said...

ko tak tepon dulu ker nenek peah tue .. ko hantar awai ???

atleast takde la org tue tue tergezuttttt ...

ammi said...

Eynda : Thanks kak..hhmmm.kejap jer sedihnya, la ni dah ok

Nieza : aloh..bab bab ni ku tak alert..hhmmm..lain kali kena call dulu lah yer.Thanks yer..patut kot dia tergezut.

Some1...somewhere...somehow... said...

Mi...myb acik peah tgh siapkn bekpes kt dapur...
tu yg terus angkut bwk p belakang...

ammi said...

Yra : Tak lah..rasanya dia baru bangun dari napping.sebab dia bangun dan ikat rambut..hhhmmm, tak pe lah..esok tak hantar lah awal2.

Popular Posts