Tuesday, January 5, 2010

MaRi MeNCuCi SePaTu !!

Hari ni mama takde buat apa di rumah selain bersihkan sikit sikit laman depan rumah tu, maka dengan ini mama mengumpul semua sepatu Feesa dan cuci. Masih ada 3 pasang yang tak masuk dalam gambar ni.
Huhuu..berderet kan!! Nak ganti Emelda Marcos ker Feesa ooii???

5 comments:

eynda said...

Tu diaaaa...Hannah ada dua pasang je...meh la sedekah skit :-p

Syikin said...

soooo cute... baru teringat kasut anak bersepah2 dalam keta..huhuhu

ammi said...

kikiki..ada yang masih boleh pakai ada yang sendat mendat..tu cuci supaya nak simpan elok2..

Kak eynda : Ala selipar burok dah...

Syikin : haaa..kena kumpul dan cuci tu.

shabiela said...

sama la ngn balqis.. slipar byk.. yg xmuat pon ada, nk bg kt adik dia x bg.. tp xde brand pon..

JiEjAh_DeEn said...

umie
sorry sesangat ekkkk , hari tu mcm lepas ambik salmon terus balik .
mak aiiiii ..sungguh x sopan hehehe

sebenarnya saya kejar masa ekekek
sorry ekk :D

Popular Posts