Thursday, January 14, 2010

OOhhhh.....sILa SiMpaTi !!

Ohhhh.....malam tadi, semasa kami kecoh2 nak makan malam...
masa si papa bawak lauk ke meja makan..si kakak pulak ntah nak apa terjerit2 kat dapur. Si adik pulak terpusing pusing bawah kaki papa...lepas tu si kenit tu nak telan apa ntah...lalu si papa pun menunduk untuk keluarkan benda dalam mulut anaknya...
makanya insiden ini terjadi.......
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

Nampak tak..ada apa atas kepala dia???
Ia adalah kuah masak lemak cili api....
huhuuu...inilah lauk spesel kami malam tadi...Masak Lemak Cili Api Umar Zidan!!

4 comments:

shabiela said...

x panas ke gulai tu.. kalo panas haru la.. ekekek.. bau lemak kepala zidan..

iNa said...

panas ke idak gulai tu....
adeh.....sy sgt simpati...cian umar zidan...

aNa SuZaNa said...

huk alohh..sempat snap lg tu.. kang kalo kena mata tu kang pedih wooo...

## sabtu nak ambik salmon..bulehhh..??

ammi said...

kakakakaka...
mak ni tak ingat pun gulai tu panas ke tak.?? patutnya panas laa...tapi dia tak nangis pun..bila kita nak snap gambar dia..laju jer dia nak nangkap camera.sebab tu gambar gitu

Popular Posts