Saturday, January 30, 2010

JaLaN2 HaRi SaBTu!! ~KaRniVaL KaRaNgKrAf




Hai all
hari ni pagi pagi lagi kami dah siap siap untuk pergi ke Karnival Karangkraf, di Seksyen 15 Shah Alam. Karnival 2 hari ni menghimpunkan boot2 produk keluaran Karangkraf iaitu buku2 dan majalah2 terbitan.
Antara buku2 yang di jual, banyak novel cinta cintun, buku motivasi dan buku masakan. Saya tak beli sebab tak de minat nak membaca novel la ni.
Orang2 ni saya tak tau mana punya kategori nak masukkan, agaknya dewi Remaja kot??
Ada port lepak disediakan, tapi dok atas tikar je lah..ahh, janji ada!
Anak beranak ni beratur sebab nak beli ini..
Ice Blended!

waaaaa...nampak tak?? sangat sedap okkey! Saya beli seekor buat tapau balik umah dan makan ngan nasik kosong jerk. Kata pakcik ni, kedainya di Pantai dalam, celah mana saya tak tau, kena gooogle lah yerk.Seekor harganya RM19.Sangat berbaloi!! Nyum!Nyum!

Ada lagi kisah menarik bila si dua beradik jadi cover majalah! Yeaayy!!

4 comments:

KASIH said...

macam mana saya boleh tak tahu ada jualan di situ..ohh sungguh ketinggalan..

eynda said...

Terliur tengok ayam golek tu...selalu dapat kat bazaar ramadhan je..

Asu Bahiyah said...

ayam golek tu kat Nara Tomyam kot...Ayam Golek 5 Bintang

ammi said...

Hai Asu..
ohh iye ker..kat Nara Bintang, sedap kan?? cili cicah dia pedas dan sgt sedap. Ohhhh kena carik lagi ni.Thanks yer menyinggah!

Popular Posts