Saturday, November 7, 2009

PoNeY CLeaRaNCe SaLe !!

hhahahaha..
konon cakap tak nak pegi kan....
tapi saya pergi jugak...untuk membuat buletin blogspot..
wakakaka...
seperti jangkaan...baju baby boy adalah sangat limited yang discount..
maksud saya yang 50% & 70%
tapi baju gegirl dan bebudak besar adalah sangat banyak pilihan dengan discount yang agak menarik..
tapi bukan Poney jer..brand Renew pun ada..
waaa cecantik tau baju brand Renew ni..sebelum ni saya cuma pernah beli sekali seluar brand ini untuk Feesa which is 70% off..
jadinya..kalau dah puji lelebih tu...saya telah membeli sehelai blouse yang sangat saya suka untuk Feesa..harganya off couse yang less 70%.
errrr...tapi camera takde bateri la nak masuk gambar..nanti ada masa saya upload sini.Feesa punya saiz amatlah jauh berbeza ngan umur dia..
kalau brand REnew yang saya beli tadi..say abeli saiz 11/12..agegegeg!
Kalau Poney saiz 7-9 adalah ketat melekat kat perut dia..
so, memang dah jarang shopping baju Feesa kalau tak bawak dia.

No comments:

Popular Posts