Monday, November 23, 2009

Hi EvERy One!!

haallloooo...
semalam kami tak kemana mana kecuali ke kedai dobi untuk mengeringkan baju basuhan yang bakal tak kering kering kalau ku jemur jer kat luar rumah tu. Makanya, ku cuci 2 round termasuk satu round baju Umar Zidan yang dah zero dalam drawer dia. Kalau tak, tak berbaju lah anak teruna ku pagi ni...

huhuhuh...setiap hari sangat lah lembap ku rasa, mana tak nya..matahari malu malu nak keluar. Kain baju yang bersidai sejak Sabtu, agaknya petang ni kalau sempat angkat sebelum hujan keringlah..kalau petang ni ku balik dah hujan..sure kena jemur lagi sampai esok! adoi laaaa....tak baik merungut di pagi hari!

Cerita sedih, seorang teman di opis ni baru kematian ibunya pagi tadi. Al Fatihah untuk roh ibunya, bila pulak tibanya giliran ibu kita atau kita sendiri??? Hanya Allah yang MAha Mengetahui!! Apa yang boleh ku cakap pada teman ini cumalah...redhakan ibumu pergi kerana dia mungkin lebih tenang di sana, dari menanggung sakit di sini!

Jumpa di coretan akan datang...ahkak nak merayap ke dunia tanpa sempadan kejap!!

3 comments:

-iLLa- said...

kak ammi,takziah eh..utk ibu dia..

mamataya said...

ammi..

ku terbayang mcm kat cite omputih....keringkan baju kat kedai dobi pakai syiling..x pernah jump pon kedai gitu.

ammi said...

Me..memanglah pakai syilling, kat seksyen 7 baru ada, sebaris You tou Foo nyer kedai tu. kedai kecik jer..tapi semalam pegi tgh full..so kami ke SS15 ni jer.dekat ngan opis.ada 2 kedai.

Popular Posts