Tuesday, November 10, 2009

FrOZeN SaLmoN !!

Haaaaaa..
baca tak entry saya masak salmon tu...kat kilang tempat saya beli tu ada menjual jugak salmon fillet untuk orang2 yang nak beli macam saya ni (org awam lerr) kalau tak dia memang supply kepada hotel2 sekitar Shah Alam & PJ sahaja.
tapi dia jual dalam satu carton yang jumlahnya 25kg..
so, kepada sesiapa yang nak berkongsi pembelian dengan saya.....terutama kepada yg berada di Lembah Klang
bolehlah contact saya...
harganya satu kg RM30 (mahal sikit dari yg saya beli tu)..
kalau yg macam saya beli tu mungkin dalam 1.2kg ++..boleh dapat sebanyak 10 atau ke 11 potongan.

Kalau harga di pasaran biasa (Carrefour) salmon block ialah RM38.90, bukan fillet yer..
kalau filler lagilah mahal!

do not hesitate to contact me!!

email ler : amminafeesa@yahoo.com

No comments:

Popular Posts