Wednesday, September 21, 2011

UmAr ooohhh OmAr !!


ini gambar 2 orang anak jantan aku yang bakal menggegarkan dunia aku..
la ni aku sedang berlatih2 cemana nak handle 2 orang anak jantan..
sebab yang kecik tu belum start membuas lagi.
Aku ingat lagi mimpi ngeri aku lebih kurang setahun setengah yang lalu...
time tu Umar Zidan baru pandai merangkak & nak naik tangga ajer kerjanya..
huuwaaaa..nangis mak hari2 dok hadang tangga.




tengok lah Umar..
mana boleh dok diam..nak snap gambar pun susah..lagi laju dari cahaya kaedahnya!


Adik masih kategori beginner...
nak kelip mata pun lambat noorr baru terbukak..
wakakakaka!


Budak berdua ni aku baringkan kat lantai..
sorang aku suruh jogging setempat
lagi sorang aku mintak dia berehat sebentar..
kalau tak memang asik meloncat ajer...

Kalau aku ada anak lagi..aku harap bebenor dapat anak girl..
lepas tu rambut cam kaler coklat2 sikit...hidung biarlah berbatang sikit jangan flat ajer cam bebudak ni...cam bapak merekalah kononnya..
part rambut coklat tu aku tak tau cemana leh jadik kalau mak apaknya dah rambut gelap gulita...apatah lagi kulitnya.
huahuahuahu!

No comments:

Popular Posts