Tuesday, September 20, 2011

SiaPa SeBeNaRnYa DuGoNg !!



hhhhmmmmmm.....
kisah ni laki aku yang cerita semalam..
masa tu kami berhenti jap kat stesen minyak..nak isi minyak kereta.
Kami dok borak2 macam2 masa tu..sekali sejurus sebelum dia berhenti tu..
dia cerita pasal seorang kawan dia...si W = watak di rahsiakan atas sebab menjaga imej.wakakakak!
Am : Wak tu pening sikit...dulu dia cakap dugong tu..ayang tau dugong kan?
Mi : Tau ler..takkan tak tau pulak.
Am : Dia cakap dugung tu asalnya KANGGAROO!!
MI : Haaaa......???

aku apalagi..gelak mengekek2 tak sempat malu dah kat stesen minyak tu..
laki aku pulak bukak pintu terus bayar duit minyak kat Bangladesh..
lepas tu, sebelah pam ada mamat 2 oarng naik motor tengok aku terteleng2..risau dia nengok akugelak cam kena sampuk!
wakakakakaka! Mustilah aku gelak...
takkan la...dugung asal dari kanggaroo...
jauh benor keturunannya..
dari dok darat sampai masuk dalam air!!

Bila Am dah masuk dalam kereta balik..aku tanya...betul ke tak kawan abang tu??
dia cakap "ntah la..tapi wak tu cakap penuh confident"!
adoi laaaaa....sampai ke hari ni aku nak tergelak2 jer bila mengenangkan kanggaro tu moyang si dugong.

No comments:

Popular Posts