Tuesday, September 13, 2011

HaMZaH DaH 6 BuLaN !!


Salam all..
lama dah tak tulis kat blog..
hari ni nak masuk info Hamzah yang dah umur 6 bulan ,Ahad yang lalu..
masa hari tu jugak...mak suap dia makan nestum beras.
Reaction pertama...mestilah buat muka 'pelik tetapi benar' dia tu..
semua anak aku sepesen jer reaction dapat rasa suapan nestum pertama dalam hidup.
Hahahahah! Yang pasti...
dia belum terror makan lagi..
tunggu lah sikit hari lagi.





Dan seperti biasa...buat mengisi masa lapangnya..
dia lebih suka menghidap jari jemarinya yang dia rasa cool sangat tu..
hahahaha!

2 comments:

Jiejah @ Iza said...

ahahaha sungguh cool lepak atas meja makan ekekee .
lama² terer la makan tu .
adeel skrg apa org mkn semua dia nak,siap amuk² kalau x bg maka kami pun skrg versi calit² sket apa saja yg kami mkn buat lepas kempunan dia ehehehe

ammi said...

Hamzah masih di peringkat beginner lagi...tapi tangan dia memang dah mencapai2 jer tiap kali orang pegang apa2...sikit lagi cam Adeel la kot, makan biskut 6 keping sehari..waaaa

Popular Posts