Monday, May 3, 2010

AyAm PanGGaNg 5 BiNtanG !!



Hi all..
semalam petang...dah tak tau nak buat apa kat umah..kami keluar jalan2 cari makan sampai ke Pantai Dalam. Kami makan di Ayam Panggang 5 Bintang (nama tempat tu..kedai makan).
Lokasi berdekatan Angkasapuri.


Yang ni model ayam panggang! Waalaaa..senyum sampai tersimpul lidah!




Haaa!! inilah ayam panggang tu, rasanya memang superb tradisional! Kami order ayam tu sekor dengan nasi kosong 2 pinggan, air buah 3 gelas!!
Ayam panggang seekor RM18 sahaja. Memandangkan kami 3 beranak dengan perut saiz XL maka boleh jer licin ayam sekor yang cinonet ni.
Wakakakak!
Sila lah cuba kalau nak tau best ker tak?


1 comment:

Alya said...

sedap nyer...terliur ni...hehehehe

Popular Posts