Friday, August 19, 2011

SaLaM JuMaaT Di BuLaN RaMaDhAN !!

Assalamualaikum semua,,
hari ni dah masuk hari ke-19 kita semua berpuasa...
lagu raya pulak dah berkeroncongan di radio..
tak patut..tak patut..
syok sangat ker raya???
aku..kalau persiapan nak raya yang paling aku excited ialah baju baru...
selainnya aku tak kisah..
lepas tu bila lagi dekat nak raya..
lagi aku cam tak nak raya.
Sedih sangat meninggalkan Ramadhan..
yang dah sah2 aku ni tak bakal ler jumpa Lailatul Qadar..isk,isk,isk!
Ntah lah...
kadang heran sungguh bile tengok orang ramai sangat sakan membeli belah keperluan raya..
padahal raya tu yang seronoknya cuma satu hari..selebihnya, biasa saja pada aku!!
hhhmmm...aku masih dalam mood "tak mahu raya lagi"
orang lain kalau dah excited tu..apa salahnya.
Selamat..selamat..selamat!!

No comments:

Popular Posts