Monday, October 11, 2010

BiLa DiRi MeRajuK ......

takde siapa yang pujuk....
tapi bila dipujuk lagi aku merajuk..
buat si pemujuk selalu geleng kepala...
tapi takkan setakat itu ajer pujukannya???
Haruslah di sulami intan berlian.....ini tidak .... setakat nak makan Kenny Roger's....takde duit pun boleh pegi makan bayor sendiri!
wahhhhh!! eksennya kamu Umi ooii!
Ahahahaha...sajer mengada...apa salahnya.Dah sah2 sampai mati pun ku tak mampu pakai intan mahupun berlian.Kalau yang palsu mungkin bisa saja!Hik hik hik!


Masa aku balik jalan kaki dari opis pegi komuter tu kan..kan ku singgah Carrefour melepas lelah sekejap...sekali terpandang pulak iklan ini di kedai2 berdekatan.



*Tukar Beli emas Lama, 100% Tanpa susut Nilai*

Wahhh! cam menarik........nak la tukar gelang bata haku kat umah tu...tapi..lupalah ntah celah mana ku campakkan.Sejak beranakkan Umar Zidan..seketul emas pun haku tak pakai!Even hari raya.....nampaknya dah 2 kali raya ku tak pakai gelang & rantai leher yang mana itulah saja barang kemas yang ku ada.Nak menambah koleksi...oooiii acik ni bukan penggemar barang emas.Tapi hati pompuan tu tatap ada walau 25%! hahahahahaha!


Itu hari terjumpa surat gelang emas haku yang ntah kat mana tu...kalau ikut kadar emas sekarang..emas tu harga dalam 1.6K....halamak! Kalau tukau jadik duit...pakai Blackberry lah haku jawabnya...sinsing kat tangan macam pakai gelang.Hahahahahah!


Okeh...selesai sudah sessi berangan.....mari sarapan dulu..ini hari acik masuk opis sampai pukul 8.25 sebab tu merapu meraban dulu..dah kenyang baru buat kerja!!

1 comment:

saya said...

I like to read and see your every nice post.
you may like this too.
$ Free Free 100% free product $

Popular Posts