Friday, July 30, 2010

CeRiTa 2-3 HaRi Ni....

adalah sedikit busy menyiapkan tender company yang bernilai almost 41million RM! setelah selesai..maka adalah masa untuk kita bergonjengan di layar internet!hik hik hik!
Malam tadi, malam Jumaat kan?? kami anak beranak tidor di umah mak..lama dah tak tidur umah mak, al maklum dekat benor tu yang malas nak berpindah tempat tidur walau satu malam.Tetapi itu semua bertujuan..bertujuan untuk tidak tidur di rumah sendiri..sebab pagi tu ada jiran yang telah passed away dan mayat beliau berada di rumah beliau semalaman sehingga pagi ini.
hhhmmmm..seram hakak! lagi2 malam jumahat! beliau pulak bukan sedara mara kita, bangsa yg satu lagi....sedikit kelam warna kulitnya!Oh..rumah beliau jugak hanya selang sebuah dengan rumah kami!

Tatut la kan!! Tapi malam ni konpom tidor umah sendiri..sebab tidor umah mak bukan nyenyak pun..si Umar Zidan menyakai nauzubillah!
Pukul 1130 malam bergonjengan sana sini depan belakang umah.Pagi2 buta pukul 615 pulak dah tercegat nak masuk bilik atuk..lepas di halau oleh atuknya, Umar Zidan beralih arah ke bilik air sambil membawa sebatang berus gigi.
alahai..tensen mak!!

Sekarang saya sudah meredhai ketentuan Allah, menerima pemberian rezekiNya yang tak terhingga! On the 1st day confirm pregnant, Am dapat naik gaji..ini hari pulak..acik dapat bonus, tetiba ada pulak wujud bonus 2009, rasanya last year pun dapat tak?? hahahaha lantaklah..orang dah nak kasi takkan ko tak nak tak nak pulak.All in a sudden!

Amin!!

1 comment:

ana said...

alhamdullillah...memang betul la tu...rezeki anak....

Popular Posts