Friday, July 23, 2010

JaNgaN TaKuT !!

video


hahahahaha! korang jangan cakap ku tak jaga anak betul2 tau! Tangga rumah kami memang daif + very cuuurrrllaasssst gittew! Sebab itu takde pemegang tangga, sejak kami pindah masa umur Feesa 5 bulan..memang tangga tu takde pemegang.Kot lah nanti kami dah tua bangka, tak larat dah nak naik tangga, barulah pasang pemegang tangga tu.

Jangan tak tau..dulu Feesa adalah baby yang sangat sopan santun..tak pernah naik tangga walau sekali.Tapi tidak dengan Umar Zidan..satu petang akan naik berkali2..sampai kena kepung depan tangga tu. Alhamdulillah...tak pernah jatuh dan mintak2 di jauhkan.
Yang penting..utamakan keselamatan.Macam nak belikan helmet untuk dia!

Ini video lama time Umar Zidan batak2 ngan tangga.Sampai setakat tu jer dia naik pun..lepas ambik video...terus cekup bawak turun.
Sekarang..beliau sudah tidak batak tangga lagi.Now on..batak bilik air pulak..asal masuk jer terloncat2 dan berenang2 di lantai sambil sesekali menjilat lantai.Oooiii la anak!Lasaknya anak jantan!

4 comments:

IMAN'S UMI said...

Betulla, beraninya Umar, mmg lasak...

ammi said...

haaa...sila la percaya..muak jer nampak cam lembut.hakikatnya...huwaaa!!

makcikrehan said...

oi turun! terdengar sora omaknya memetir! muahahahaha

ammi said...

woiiiii!!punyelah haku tak perasan sebab speaker kat opis ni ku mute kan..sekali dengar!!pengsan!!!
MR-itu suara org gaji yg dah ku berhentikan..sila percaya!kahkahkah!

Last sekali tu..ada pulak si Feesa nyanyi keluar perkataan 'Te*ek'.anak aku tu memang goblok!!!ggrrrr!

Popular Posts