Friday, July 2, 2010

iKaN!! iKaN!!

Pepagi tadi sebelum ke office, saya dah pegi ke tempat ambik ikan, almaklum ada yang order salmon. Tapi kali ni saya beli untuk makan sendiri..ikan COD pulak! Kat Giant tu rasanya ada..tak pasti pulak berapa harganya, tapi menurut orang yang
jual...isi ikan ni lebih sedap daripada salmon.
Nanti saya dah masak dan makan..saya review yer.Matlamat utama beli ikan ni, nak kasi anak2 makan.Kalau tak cerdik jugak..biar haku yg telan sekeping besor saiz tapak tangan lelaki dewasa.Bukan tapak tangan lelaki kenit cam Umar Zidan tu yer.
Yang saya beli ni beratnya 540gm.






2 comments:

Nieza Ishak said...

pn. umi salwa,

nanti buat review very the detail ekkkk...

acik pun dah tak lalu dgn salmon dohh .. kui kui kui. paksa anak2 yoo makan

ammi said...

ohhh..orait sajerk..kenapa you tak suka salmon??aii suka very2 tau..sebulan sekeping itu harus!

Popular Posts