Monday, July 19, 2010

DiA PanDaI DaH ....



Tak guna lagi nak nangis bila esok lusa anakku bergoling2 kat sopping kompleks nak naik kereta henjut ni. Siapa suruh ajor!
Hat atas dalam gambar ni kat Giant..so meinan henjut2 ni semua free...Si Umar dah paksa kereta ni henjut nak 15 minit nonstop.Sebelum naik ini kereta..dia naik seekor zirafah ku rasa kot..!
Kalau yang berbayor..mau buat loan dah mak ngko nih.

3 comments:

IMAN'S UMI said...

Aiyok...Umar tanak balik...x pedulikn babai dh...mmg berhantu kereta henjut tu, Iman pun nmpk je trs nk naik...seb baik kecik lg, dh besar nti x tau nk tepis dh.

dianaibrahimali said...

haa... mmg pun... kita yg ajar... kalau x dorang xtau pun... lg teruk anak nangis2 xmau naik... kita paksa jugak... lps tuh nanti.... nangis2 nak naik... kita x bg plak.... hahaha

ammi said...

Iman Umi - iye tau dah paham kita cakap sekarang

Diana - memang la..mak bapak sendiri carik penyakit.

Popular Posts