Monday, July 26, 2010

BeRiTa GeMBiRa YanG Ku TanGiSi ....

mula-mula ucapkan Alhamdulillah...
berita gembiranya ialah..saya berjaya....
berjaya dengan cemerlang sekali....ini semua gara2 MJ!!!
Buat saya pening kepala sampai tahun depan!
Saya mengesahkan..yang saya sedang hamil anak ke-3 pada waktu ini.
Mengikut tajuk di atas....sepatutnya ia menjadi berita paling gembira..tetapi saya bergenangan air mata tatkala doktor mengesahkan melalui scannya!
Sebab apa nak nangis2?????
Sebab Umar Zidan masih terlalu kecil saya pikir..padahal anak orang lain ada yang lagi kecik dah dapat adik.
Saya cuma perlu motivasi..untuk terus kuat menghadapi alahan pregnant dan tempoh berpantang yang paling saya benci!!!
alahan pregnant ni....kalau ada rezeki tak ada sickness sama macam preggy kan Umar Zidan..tapi...kenalah terima hakikat dapat anak boy!! Tak sanggup lagi nak dapat double boy!!

So..saya terima dengan ketentuan gender baby yang akan datang..EDD 17/3/2011..mengikut sejarah kami..semua ahli keluarga kami lahir pada tarikh yg ada nombor 2.Nafeesa pada 23hb, Umar Zidan 25hb, Maknya 22hb dan Apoknya 2hb.Kalau ada rezeki nombor 2 kali ini..maka 2 @ 12hb bolehlah prepare apa yang patut!!

Sila ucap tahniah buat kejayaan tak dirancang saya ini yer!!

nak nangis jap!

9 comments:

Izza - Jiejah said...

Tahniah MJ ..ehhhh tahniah ammi hehehe

x per , by 2011 umar pun dah cukup besar ..insyallah.
due kita x jauh beza.
saya insyaallah awal bln 3 :-D

take care !

shafisa said...

tahniah kak umie nk dpt baby lagi :) da bape lama kak umi :)

Ana Suzana said...

MJ tu apa..hehehe..
apapun tahniah.. jgn risau, sbb dah boleh join kelab ana.. hehe

jgn nanges2.. kang sama lak mcm layout blog hang ni kang ..kekeke

MR said...

tahniah besar-besar! hehehe... steady weii... redah jer! ada hikmahnya semua ini <---yer aku tau, ayak skema nih

dianaibrahimali said...

anggap je ini semua rezeki dr Allah...
ada hikmah atas semua yg terjadi... inilah yg dinamakan kita hanya mampu merancang tp Tuhan menentukan...

ena said...

sama la kita... huwaaaaaaa

ammi said...

terima kasih atas tahniah kalian semua.
wakakakakaa..nangis2 tu kejap jer..sekarang dah ak nangis lagi..tapi mula dah nak start meloya.this part paling bencik hokkey!

Ana ni ibu arwah alana yer, si Mayo.Dapat rezeki jugak yer.Alhamdulillah!

Mimie Hamdan said...

wah mi... tahniah yer.... btw, MJ tue apa?

ammi said...

MJ itu ialah MAlam Jumaat..produk penambah tenaga!

Popular Posts