Thursday, January 15, 2009

Ke MaNa CNY iNi ??

hhhmmmm....
memandangkan cuti CNY pun dah nak dekat..iaitu pada 26 & 27, dalam kepala ni puas nak meng'agenda'kan beberapa aktiviti sepanjang cuti tu kan..
kalau tak kemana..nanti mesti pegi shopping complex...hhmmmm, tak best tu..habiskan duit namanya!!
So..plan nya..pada hari Ahad 25hb tu kami nak pegi berkelah di kaki sungai...sungai mana??
Sungai Congkak ker..Sungai Klah ker...atau Ulu Yam sahaja?? hhmmm tak tau lagi la...
tapi yang pastinya ku nak buat aktiviti masak memasak dengan dapur portable abangku.
Nak masak apa eekkk?? haaaa, buat steamboat ker, main bakar bakar seafood ker,..
walla...tak sabarnya!!

4 comments:

Nieza Ishak said...

AmMi,

Buat steamboat bestt .. kalo kat umah, kalo berkelah ... ayam panggang la best .. masyukkk

ammi said...

waaa...ayam panggang..bikin merembes gitu!! haaa..good idea!!
Thanks.

dianaibrahimali said...

MI......ku suka jer bw arissa n anak buah g picnic....
cuti CNY ni aku balik t'ganu....mil aku kan br lps operate mata...kenalah visit....

luv_ma said...

cuti CNY ma balik kelate:)

Popular Posts