Thursday, July 11, 2013

Spanx Dah Sampai !!

Hello all...
yang di nanti-nantikan telah tiba...
aku purchase online 25hb Jun sampai sini 9hb Julai ... cuma ambik masa 14 hari untuk sampai ke tangan aku.
Okey puas hati lain kali boleh order kat sini lagi... Freshpair.com


Sampai 


Tapi kan....
aku tak tau lah kalau kastam bukak atau memang dah begitu gayanya packaging spanx aku tu cam dah terbuka dan di selotape semula..lipatan pun cam dah dilipat semula.Harap takde lah sesiapa yang pakai try kat anu dia sudahlah kan!
Huh!
Yang lagi satu tu aku belikan untuk Am, sebab dia selalu sakit belakang so dengan pemakaian baju cam ala-ala korset yang menggrip bahagian perut dan belakang, tak lah terasa sakit sangat nanti harapnya. orangnya pun takde aku nak tanya testimonial.

Kalau nak testimonial aku...begini aku nak tulis.

Mula-mula nak pakai seluar tu rasa macam tak boleh masuk jer, sebab macam kecik sangat tapi kainnya yang expandable sangat elastic tu membantu untuk kita tarik dan memakainya dengan lebih mudah.
Bila dah pakai....hahahaha...perkara pertama paling suka ialah...perut 3 bulan setengah dah jadi perut sebulan okeh. Yang best  jugak...part pergelangan seluar kat peha tu takde kesan ..so kalau kita pakai jubah plain color ker..takde lah nampak bentuk seluar dalam kita dari luar..
kadang kan malu jer bila terpandang orang pakai jubah lepas tu nampak garisan seluar dalam...aku selalunya akan pakai seluar lain lagi satu lapis kalau pakai jubah itu pun masih nampak kesan..huhu!
So rasanya lepas ni takde lah lagi...yang penting perut kempes la sikit dari yang sepatutnya.

Ada rezeki boleh sambar 1 lagi.

Bye

No comments:

Popular Posts