Wednesday, July 24, 2013

Selipar Raya Dah Setel !!

Hello all, Salam 15 Ramadhan, eeehhh dah setengah bulan kita berpuasa, laki aku pun dah 4 hari balik ke rumah. Hidup aku tak kucar kacir dah macam dulu, dapur aku dah bersih berkilat sebab sebaik ajer Am balik dia terus bersihkan dapur. Sedih okey...ingat nak manja2 dulu..boleh pulak laki aku bersihkan dapur dulu, dah dia rajin benor aku tidor je lah kat depan..muahaha!. Am jugak dapat tangkap 3 ekor Cik Ti hasil memerangkap...effisen betul ko bang.

Disebabkan dia begitu komited membersihkan dapur...
malam semalam aku belanja dia iftar, so far dah 2 kali kami keluar makan iftar di luar, aku akan turutkan ajer apa yang dia rasa teringin nak makan, al maklum duk jail 2 bulan.tak lalu makan sampai kempis perut dia..but i loike that!! haha

Semalam lepas berbuka kat Seoul Garden, aku terus pegi kedai nak carik selipar untuk aku dan Am..Selipar budak2 dah setel hujung bulan lepas.Now tinggal selipar Am dan aku jer..paling hazab benornya selipar aku..dah putus okey, tapi aku still pakai pegi opis..sian aku. So far aku takde berkenan lagi dengan mana2 selipar kat kedai2 yang aku kunjungi.So semalam beli untuk Am je la dulu...

Yang ini Am punye

Yang ini Umar punye, aku tak tau kenapa dia minat kaler kuning pulak.Sungguh kalerful hidupmu nak.

Yang ini macam selipar aku pakai sekarang yang dah putus tu..tapi inilah pilihan selipar raya Feesa..dan yang paling best,kami berkongsi saiz yang sama = W7!!!

Tadaaa...tetiba Hamzah dapat brand lain pulak selipar dia kali ni...dia okey jer, pantang nampak selipar baru dia mesti nak pakai...so kena sorok2 dulu,kalau nak pakai dalam rumah saja di benarkan. :)

So...mereka semua dah ada selipar raya..mak jer belum dapat lagi.Napsu shopping tak bergelora lagi..tunggu!!

No comments:

Popular Posts