Tuesday, July 31, 2012

TeH SeDaP!!

Sejak bulan puasa ni..kami memang asik minum teh O saja..tak kira sahur atau berbuka.Mesti ada teh O suam.Rasanya sebelum ni pun aku ada tulis pasal green tea..hhmmm terpaksalah mengaku yang kami sekeluarga penggemar teh & aku sorang jer yg lebih sukakan Nescafe.
Now..kegemaran baru, teh Lipton perisa Strawberry.Satu kotak ada 15 sachet, harga dalam RM6.50, boleh la tahan 10 hari kot, sebab kadang2 aku bancuh gak teh biasa.Feesa tu..asik2 mesti nak teh ni...yg ini dah kotak ke-2 aku beli...selain dari perisa ni ada perisa Vanilla & Epal..aku nak cuba epal tapi anak aku tak nak...ngengade punye budak.
HHmmm...kalau korang suka minum teh berperisa...boleh jer cuba.
Aku rasa macam aku kena beli lagi...sebab dah tinggal 5 sachet jer + stok 100 plus aku dah habis.

Bye!

No comments:

Popular Posts