Friday, July 27, 2012

EaRLy BrEaKFaSt !!

Asslamammualaikum..salam 7 Ramadhan..sekejap jer masa berlalu tau-tau esok dah nak raya.Hahahaha over la tu..esok baru 8 Ramadhan.
Sahur yang ke 7 tekak dah tak berapa selera nak telan nasi...asik nasik pagi & malam...bilanyer nak susut perut iye tak?
Berbuka semalam dah makan nasik lauk kari telur, sahur tadi kita buat croissant tuna sandwich jer. Cawan ada dua jer tu sebab mak sahur berdua  ngan Feesa, pagi tadi kali pertama boboiboy 2 orang tu tak bangkit.Dah 2-3 pagi mereka berdua bangun bersama...kacau bilau sahur aku jadiknya.
Ada yang goreng telur sambil mendokong anak...nanti lagi sorang melalak pukul 5 pagi.huhuhu!

Okey lah..petang ni yang pasti yg simple jugak..nasik panas dengan grill lamb shoulder...sebab petang ni aku berbuka berdua jugak..ngan Feesa..apoknya pagi petang siang malam berkorje.

2 comments:

yuzi musa said...

ammi... sendapnya.... !bikin leleh ajer air liur ku...

ammi said...

bulan poser kan..nampak sandwich cam tuh pun tangkap leleh kan??oooo peurt ku lapor la pulak..heheheh

Popular Posts