Monday, July 30, 2012

SeMuA DaH TaK LaLu !!



HHmmm...
aku ni memang pelik la sikit..lama-lama makin tak lalu makan dah..
nampak gaya makin kerempeng aku nak raya nanti..tentu tak seksi bila berkebaya..sekeping jer gayanya.
Malam tadi hirup mushroom soup lebihan berbuka..minum nescafe secawan, air kosong secawan, & 100 plus secawan setengah.

Feesa pun dah beberapa hari tak nak besahur..hari ni dah sakit perut & tak puasa.Dia pun mengalami simptom tak lalu makan..aku rasa sebab cuaca panas sangat lah.
Aku doa hari-hari biarlah Allah turunkan rahmat hujan...lama dah tak hujan kan?

Okey lah..take care everyone.

2 comments:

yuzi musa said...

bagi brasa tak lalu makan tu ke kiter la... kiter nak selim...

ammi said...

hihhihii...kita tak teringin la nak makan apa2 macam org puasa selalu..ambik la sket..kita pun nak gak layan bazar ni.

Popular Posts