Thursday, February 2, 2012

NaaaakkKKKKK SaNgaT..TaPI YanG MuRaH !!



walllaaaaaa.....
hari Selasa lepas, aku jalan2 kat Giant 13, sesaje masuk kedai spec..hajat nak nengok-nengok jer...
gatal kan..tak nak beli tapi nak nengok..lansung meroyan sendiri..
pasai apa??
pasai tersuka kat satu spec tu..
asal aku pegang yang cantik jerrr...konpom regenya mahal!!
Tu yang selalu bikin aku panas hati jer tu.

Hat atas ni...dah discount 30% regenya 1070..haaaa terbeliak bijik mata mak dengar...belum masuk lens lagi..depa tu kalau nak suruh aku pasang sure lens yang mahal..340 katanya..sebab power akak banyak katanya.

huhuhuuu.....
tapi acik sudah riki-riki...
itu Tiffany & Co eyeglasses kalau beli from UK dapat ler less than 700 + lens..muahahahah!

2 comments:

Izza - Jiejah said...

alamak mi .. ini wishlist saya gak tuk 2012 . tggu duit luruh dr langit dulu hahaha

ammi said...

sama lah kita..masalahnya langit tu tinggi benor..kot turun pun duitnya,sure dah melayang tempat lain dulu..wakakak'

Popular Posts