Monday, February 20, 2012

JoM IkEa - La SaNGaT !!

Post sebelum ni aku sibuk la konon nak beli storage cabinet tu kan..
sekali hari Sabtu aku pegi la jugakIkea ni...cadang gitu ler..nak hangkut storage box Trofast..
tapi biasalah..bila dah sampai..lain di hajat lain yang di capai.
Tetiba bertambah -tambah ler pulak wish list mak ni...
yang dihajat dari rumah ku tinggalkan tepi ajer..tak pandang dah..
sebab yang paling utama kat rumah tu yang takde is cermin.Nak tepek sunblock cream (la sangat) pun pakai taram jer..tak pun aku tutup TV sat..tumpang cermin TV yang gelap tu buat ler ala-ala cermin..hahahahah!!
Dasat tau..asal boleh jer!
so semalam kami hangkut ler sebuah cermin..
dah beli, maka kerja-kerja nak menempekkan kat dinding serah la kat petugas khas yang tak berapa nak sedia sentiasa tu..
maka aku sandorkan ajer cermin tu belakang cabinet!!
huwaaaa....asal dah ada sudah la.

ini haaa cerminnya...Abang Am ku sayang..tolong cepat sikit drill wall umah kita tu yer..tak nyenyabor dah I nak pakai mekap sambil tengok cermin!!







Sesambil tu kan....aku berkenan la pulak nak ber table lamp!
huhuhu..maka masuk ler dalam wish list dulu..ada duit esok..boleh la di pertimbangkan!





Hat atas ni murah siot..selamat ajer tak nampak.
namanya LAMPAN << tampan gak!
harga 9.50...cam tak cayer jer..nak beli..nak beli..nak beli!!

No comments:

Popular Posts