Friday, February 17, 2012

DeBiT CaRd - HeLLo KiTTy !!

Cerita sedih bila aku tak dapat ler nak booking tiket AA masa sale yang lepas..
habis..CC takde ada rasa dalam hati nak beli tiket....puii!
Sesegera selepas itu..gigih aku nak apply debit card (lagi)..last time aku cakap nak apply tak buat2 jugak..
gigih semalam aku pi CIMB..sekali bank belum bukak daa pukul 9 pagi!!
Solution nya..bank paling dekat aku boleh capai dengan berjalan kaki dengan speed 5km sejam tu, aku pegi je lah Hong Leong bank..
debit card Hello Kitty ni sangat comel okkey!
maka...aku ambik borang leeerrrr dulu...
sebab deposit nak bukak debit card ni ngko ingat berapa duit??
?
?
?
?
?
?

seribu hengget okkey!! ko ingat aku jalan kaki 5km/jam bawak duit seribu ker dalam purse??
Dah tentu-tentu tidak sampai bila2..
hahahahah...ingat nak buat pagi ni..tapi malas ler..sebab mood nak membeli tix AA pun dah ke laut!









Sekarang tengah ada promotion...kot ada yang berkenan..bolehlah jalan2 kat IPC!

No comments:

Popular Posts