Thursday, February 23, 2012

JoM BeLi PeRiUk KuALi BaGaI ...


hallooo..
lately sorry lah ekk..my blog ni dah jadi cam one stop centre jual periuk belanga pinggan mangkuk la pulak.
Just nak share this cookware set..
namanya..

Rachael Ray Hard Anodized Nonstick 10-Piece Cookware Set, Orange.



Harganya..ku tengok kat Amazon.com ialah $167.20 tetapi ada seorang online seller ni jual dengan harga RM850.
Sebak dada baca harga tu...
tapi jangan sebak-sebak sangat..sebab??
Jasmine's Corelle
nak buat sistem kutu untuk beli cookware set ini..
maka...kalau ada yang berminat..bolehlah add facebook Jasmine tu.
sebab akak di sini cam berminat gak..setakat 85 hengget tetiap bulan..boleh la ku redho kan..
10 kali meng'kutu'...selesai la hutang periuk aku nih.













Semua ni ada dalam set di atas...

Kot la teringin..
hahahaha!
* aku agak ..aku ni berpengaruh gak..sebab bila aku bukak topik corelle itu hari..ada gak 2-3 org yang buat order kat Jasmine ni*
*haruslah aku mintak komisen kan?*

Link

No comments:

Popular Posts