Tuesday, January 31, 2012

PeStA KaRaNgKrAF

Ini cerita hari Sabtu lepas..
kan last weekend ada pesta Karangkraf..tempat tu dekat jer dengan tempat tinggal kami...
kali ni kali ke-4 kot mereka buat..so far last year jer kami tak pegi sebab hujan..
so tahun ni mesti pegi!
lagi best..dapat pulak parking yang dekat..maka lebih berbungalah hati aku ni.




Dalam 10 minit berjalan..sekali terserempak la pulak dengan pasukan apa yer??lupa la aku nama dia..khas ..gerak khas...ehh salah! ntah tetiba aku nak menaip aku lupa...depa ni pegang ular..ada satu tu pegang ular sawa besor..maka aku dah tau awal2...hat sorang ni pegang anak ular..maka...jeng jeng jeng....
bapak budak dah terkejut..si Feesa pulak melalak.
Haiiihhh...spoil jer! Aku pun terperanjat...selamat tak sawan ular kat situ.

Aku pegi time tu dah petang..
agaknya masa tengah hari..adalah kot sessi penulis novel bertemu peminat...
time aku datang tu tinggal boot2 dia orang jer lah..ini salah satu..cecantik boot dia orang tu..
Harga novel2 semua dapat 30%..
aku cam tak minat la nak baca novel..semua kisah lebih kurang sama jer..nama best2,anak orang kaya, dato datin, sedih, cinta..aiiiyyyooo! Tak masuk dah kepala aku nak baca novel cam tu..tapi itu hari..Ombak Rindu punya pasal..dalam sejarah seminggu aku habis baca satu novel.
Wakakakak! Kalau tak OR..aku tak baca lah.
Katanya malam aku datang tu Aaron Aziz pun nak dtg situ..tapi..hhmmmm..tak payah ler!




Tujuan utama aku dtg situ sebab nak ambik gambar bebudak ni buat cover pasang kat umah sendiri...
sekali ...sebab Hamzah kecik lagi cergas..si Feesa tak boleh nak pegang..terpaksalah aku ngan bapak budak masuk interframe cover sekali.
Yang pasti..aku tak get ready gituk..maka aku peram jer gambar tu dalam laci.Nak tunjuk kat sini pun aku malas..
hahahah!

Tata!

No comments:

Popular Posts