Thursday, January 12, 2012

LeT's PaInT ThE HOuSe !!

Cerita 2 hari yang lepas...
aku kan sawan nak mendeco rumah..
kasi rumah nampak ler cam rumah sikit...selama ni cam taska jer rupanya!
Budak ini ikut time beli cat...so kenalah beli cepat2 sikit, tapi sebelum hari yang kami datang tu, kami dah pegi pun kedai ni, ambik katalog warna tu.Dah habis satu malam aku berangan nak kaler apa..esoknya aku tinggal order jer..so depa tengah bancuh la cat tu masa ni.






Lupa pulak aku nak snap tong cat aku..kakakaka!
Aku beli cat 4 tong semuanya..
nanti lah aku share bila dah selesai semua kerja.
Yang bestnya kat kedai ni tengah ada diskaun untuk cat-cat ni..
Aku beli Nippon Spot-Less harga after 15% discount jadi RM102/5L
Nippon Vinilex Easy Wash after 15% disc jadi RM78/5L
Semua cat yang bukan ready made ada discount 15%, lepas tu dapat voucher RM10 lagi, apalagi..aku beli penyapu jer kat kedai tu....memandangkan penyapu kat rumah jadi jadi bentuk misai mister potato....(ko bayangkan)


No comments:

Popular Posts