Wednesday, January 4, 2012

HaPPy BiRtHdAY PaPa !!


2hb selepas ambang tahun baru setiap tahun..
kami akan raikan harijadi Am or papa bebudak ni ler kan.
Tahun ni...mak budak tak berapa nak kaya...selalu pun tak kaya jugak..
tapi kali ni jatuh kasta lagi..
maka dapat bagi hadiah ini jer buat buah hati..
benornye..lain tahun lagi aku tak bagi hadiah pun.
Tahun ni adalah jugak..
sebab "i love book"....so I bagi book jugaklah hadiah untuk Am.


Tengok tajuk...seram benor bukunya..
tapi memang buku-buku gini yang kami selalu suka baca...
so aku beli sebagai hadiah untuk Am untuk aku tumpang baca sekali.



Selain hadiah..kad ucapan tu dah semestinya..dah ada anak..aku ajar jugak anak aku bagi kad ucapan untuk papa dia..






Paling best...tentulah ayat-ayat yang di tulis sang anak untuk papanya...
Am cam bergenang gak air mata baca kad dari anak dia..
kad dari aku..
mungkin dia tak ler nak bergenang air mata bagai (huwaaaa)
hhmmm....hampeh la, tak macam abang Hariz!

Sambutannya pulak
Kami pi makan-makan lunch jer kat Ole-Ole Bali, Empire Subang Jaya.




Si Picha memang nak sangat makan kat sini..bukan sebab makanam! Tapi sebab seat bersila tu..
aku ni benornya malas nak duduk2 bersila bagai time makan kat kedai..
dengan anak kecik lagi..
memang nak tercekik bagai aku makan kat situ..
dah la kat entrance, Umar Zidan turun naik keluar masuk kedai..
Hamzah Qayyum lak merayap- sana sini...haiiihh laa!


Cemana lah boleh gelap pulak gambar adik & abang angkat ni..
wakakakakak!


Abang angkat la sangat...kan dah terangkat!
Angry bird ker tu??


Haaaa....tepi tu ada gong..si kecik tu pun kalau boleh nak ketuk gong la jugak..
sampai waitress kat situ cakap..
"anak lelaki kak...kalau lasak memang biasa..lain lah kalau anak perempuan, baru pelik"
haaaaa...........tapi anak jantan aku ada dua..kenalah aku kuasa duakan tenaga nak menahan perangai bebudak ni lagi setahun..si Hamzah dah ada pun ciri-ciri lasaknya! Gasak ler..


No comments:

Popular Posts