Tuesday, November 8, 2011

SaYa NaK Ipad2 - YaNg Free La TaPiNya....

Hari jalan2 kami tu ..benornya temankan Ida menyopping..
makcik tu nak beli iPad..
maka aku ni pun membatak-batak la iPad jugak..
tapi..ko pasti lah..aku mesti nak yang murah jugak.
tapi rata2...worldwide katakau (hahaha) rege dia sama sahaja.
baik US atau UK..
aku dah survey dah..
tak yah la korang susah payah buat keje (survey sana sini)macam aku.




Mengancam tau!


Meh skodeng harga...
makcik Ida tu beli hat paling mahal..Wifi+3G 64GB = RM2499
dia asalnya nak beli yang 32GB = RM2199 tu..tapi takde stok.
So aku suruh jer lah salesman tu bungkus yang 64GB tu..
hahahahaha..aku suruh bungkus jer..Ida yang bayor.





Yang aku boleh... cuma la hadap posing kat kedai orang jer..
itu pun ngan yang hat display.
Gambar ni nanti aku nak print lekat kat peti ais, buat insprirasi kat laki aku biar dia belikan aku ipad tahun depan azamnya.
hahahahaha! bini saper lah ni


Gelak2 brother salesman tu yer..
macam tau2 jer aku nak snap gambor masuk blog..
si Acik Malia tu azam nak beli Galaxy Tab katanya..
tapi sebelum aku dapat beli iPad, aku cadang2 nak beli screen protectornya dulu
boleh??
kikikikiki....layan!

No comments:

Popular Posts