Tuesday, November 29, 2011

MooD - NaK ShOppiNg TaPi TaKdE DuIt !!

Sengal kan??
malam tadi benornya aku pi Jakel kat Shah Alam tu..
asal nak nengok2 jer (ko percaya ker??
sekali aku balik bawak kain buat langsir 6 meter ngan kain buat baju aku 2 pasang
huwaaaa...
sale gile babas sampai 2hb Januari
kalau ikut sawan JAKEL aku yang lepas2..
sekali masuk..aku beli kain sampai 4 pasang paling sikit..
pernah jugak sampai 6 pasang sekali harung.
Memandangkan duit tak berapa nak muncul..
aku pendam je lah hasrat hati ni..
almaklum..nak sekolahkan anak..
selamat dah belanja baju sekolah Feesa lepas gaji hari tu..
kalau tak..memang tak berbaju lah anak aku tu...
mak guna duit buat beli kain dulu.huhuhuhuhu
apa yang best sangat tu?? aku beli cotton viscose yang harga RM24/meter cuma RM40/sepasang!!!

tak lena tidur ku malam tadi....tolong!!

No comments:

Popular Posts