Monday, November 21, 2011

ApA AkU BeLi DgN DuIt 100 YaNg PM KaSiK ??

hahahahah...
last Friday status aku kat FB ialah :

so petang Jumaat tu aku bawak la dia pegi Alam Sentral nak beli sikit persiapan dia pergi sekolah plus nak tutup gak mulut dia.Kalau tak nanti asik ngungkit mana duit dia yang 100 tu..ooii la anak zaman sekarang, sentap haku.

Apa yang aku dapat belikan...
aku dapat beli kain ela warna biru 3meter & kain ela warna hijau 4.5meter total RM51.50
lepas tu budak tu tak puas hati lagi...al maklum, kain ela kan tak ghoper kain sekolah katanya..
aku belikan lah dia kasut sekolah!
dia pilih lah sendiri...dah duit ngko kan..
apa yang dia pilih..kasut sekolah jenis slip on jer tu..kasut senang katanya..la ni ada pulak brand Barbie tu yer puan-puan.Mahal lak tu...sepasang 26.90, nak tak nak..aku belikan lah jugak..dah duit ngko kan, esok ko jangan malas basuh kasut tu sudah..sebab kasut tu semuanya kain.
Itu yang paling aku tak gemor.nanti cepat kotor + banyak permukaan yang harus diberus..hahahah!

Lepas tu aku cakap.."okey, duit Feesa semua dah habis"...dia pun cam..."haaaaa...dah habis?"

iyelah ngko ingat banyak sangat ker...?? the balance RM20++ tu aku beli KFC...kakakakakakah..
bukan dia tau..habis dah ngko mintak..mak beli jer lah!!

No comments:

Popular Posts