Monday, October 10, 2011

ThIS MoNtH - KenDuRi BuKu !!

Apa nak kata..
bulan ni aku sawan buku...
semalam punyer lenjan...22 buah!!
Itu hari punyer lenjan 6 buah kot...total nak 30 buah buku aku beli ini bulan..bukan ini tahun.Ini tahun tak tahu berapa ntah.



Buku kanak2...hat kecik2 bangsa Ladybird tu 3 hengget satu.
Toy Story ada button2 cuma 8 hengget.
Baby Einstein 5 hengget
Atas 3 tu..setiap satu RM6 sahaja..giler murah & comel..dari publisher kesukaan aku..igloo!



3 atas tu buku Feesa..
buku kanan Disney tu ada berpuluh cerita dalam tu..hard cover & over 200 pages rasanya.Harga 10 hengget jer wehh...
Yang buku no.1 & no.2 tu satu RM8 jer..dalam dia ada sticker2..so nak gambar macam2 dalam mukasurat buku tu..tampal ler gambar2 tu.
BUku Toy Story 3 tu pun jenis yang sama..tampal sticker..harga pun sama.
Yang depan2 ni konon buku masak2 aku ler..buku gambar baby tu RM10
Buku desert tu RM6 & buku yang ada ring binder ni RM10..buku ni bagus loorrrr...paling best..aku rasa aku patut beli lagi..huhuhuhuhu
Interior tu magazine..satu RM5, naper ntah aku beli..poyo nak make over rumah..tapi dalam tu semua umah orang putih..aku yang hitam ni tak termasuk la dalam magazine tu.huhuhu takpe..sumber inspirasi katakan!




Tengok ajer lah gambar yang nath berapa kali aku snap..
Card Baby Eistein ni kat kedai dalam 29 ke atas..kat sana aku dapat 8 hengget jer.
Buku digger2 tu semua buku Umar Zidan..satu 5 hengget & 6 hengget.
Sawan ler dia dapat buku gambar truck & digger


Puas hati tapi macam tak puas...
nafsu manusia..
laki aku cakap..lepas ni bukan nak beli buku lagi..
pikir pulak nak beli rak buku..
aku cakap nak bukak library..poyonya lah!!
huhuhuhu!..Korang...pegi lah..aku dah habis RM180 semalam..
kalau ada ceti pinjam duit tanpa faedah..memang aku dah advance dulu dah..
kalau ada credit card pun best..
malangnya..mak tak ada..
sabar la nokk!!

No comments:

Popular Posts