Monday, October 10, 2011

ThE BiG BaD WoLf SaLe -MeeeeSSSttiii PerGi !!

Assalamualaikum semua...
okeh..tak sabar2 aku nak cerita kali ni..
sebab semalam aku pegi sale ini...The Big Bad Wolf Book Sale,
Tempat : Tapak MAHA, Serdang.
Tempoh : Sehingga 17 Okt (tapi aku tak sure la pulak)
Sale kali ni....confirmed seribu kali murah dari mana2 sale buku yang pernah aku pergi.
Aku rasa cam nak pegi lagi jer...
semalam bukan time gaji..kalau tak memang aku makan buku jer bulan ni.
Aku pergi sekeluarga ngan adik & ayah aku..adik aku lah ni..kalau adik aku tak bawak & tak rancang..rugilah hidup aku sepanjang tahun ni...hahahahahaha poyo tau!!





Dari tempat lot parking...memang jauh nak ke Hall A tu...
tapi mereka ada shuttle ni yang tak henti2 ambik orang kat tempat parking tu..
so no worry parking jauh2 walaupun panas yang teramat semalam eekkk!


Umar punyer gembira dapat tempat duduk..sementara mak ngko dengan hangkat stroller naik bas tu..selamat haku tak tercicir.





Masuk2 jer aku nampak buku ni..macam nak meloncat tengok harga dia...
makk aiiii..giler murah...cam nak ambik semua! Ini ler buku pertama yang aku nampak setibanya aku dalam hall tu.
Jangan risau kalau nak bawak budak kecik ker haper...hall ni memang sebesar-besarnya...& fully air conditioning..so takdelah korang bakal kepanasan ker haper ramai2 dalam tu.
Hamzah Qayyum pun cool ajer kat sana..so tak perlu risau cam dalam Logos Hope tu yer.




Mula2 korang terjah entrance..adalah ke kategori buku masakan..
tu yang aku cam nak loncat2 tapi malu.So aku loncat2 dalam hati jer lah..
Buku2 kat dalam gambar atas ni semua dalam RM8,RM10 & RM12..korang tengok..mana kedai ada jual?? sini ajer...
buku2 semua high quality & hard cover yang aku agak semua berharga RM70 ke atas..




Meh tengok lagi...buku ni patut aku beli...
harga cuma RM60 instead of RM320.
Tapi aku kan nak beli buku banyak jer lebih..maka aku tak ambik laaa...tapi sayang loooorr.



Waaa...so colourfull kan??? Ini paling mak suka...buku saiz gini aku kaut jer sukati haku..harganya cuma 3 hengget!!!



Ini lagi....buku cam fail2 tu buku masak2 jugak..dia cam ada combination macam2 la..Secret Recipe of Campbell la..Kitchen Aid la...walla...10 hengget jer tu.Kenapa aku tak beli eekkk???
Haduuuhhh...


HHmmmm,,,patut buku ni untuk aku...
aku tak beli la jugak..aku malas nak baca buku panjang2 takde gambar ni.Adik aku cakap, kat kedai buku ni rege RM33 tapi kat sini jual 8 hengget jer.
Sampai senget2 bahu aku beli buku...
Kita orang keluar la lepas tu..Umar Zidan dah sawan nengok buku banyak2..semua dia kaut.
Baik aku blah..peel dia semakin tak menentu..sebab tak membotol lagi sejak pagi.

Next entry..mari lihat hasil memborong kami.

No comments:

Popular Posts