Friday, October 7, 2011

PuDiNg CrOiSSaNt !!


Mendapat idea setelah melihat blog MR....
dia buat puding croissant..aku pun meleleh...
maka aku pun google resepi sana dan sini..
sonang yo rupo eeeii..
tadaaaaa...dah buat, dah jadi dan dah makan pun.

hhhmmm.....aku rasa dah keluar pun dari perut...kakakakak!




Aku letak dried cranberries ..konon2 nampak sikit cam orang barat nyer hidanganlah kan.
Benda tu ada jual kat Giant..sama2 dijual dengan kismis, carik ler...2 hengget jer sekotak kecik tu.



Aku buat kali ni dengan custrad sos sekali....sebab puding tu cam kering sikit...hujung minggu ni nak buat lagi.Tapi stok lebihan bahan yang ada kat umah tu macam susu semua telah di telan oleh anak aku.Nampak gaya kena beli barang dulu baru buat balik ler..dan selamat pulak Giant hanya selangkah monyet dari opis ni.
Tatata!

1 comment:

makcik rehan KJB said...

mengkecurkan kan kan kan. aku skang asal nampak krosen je ingat puding. nampak puding ingat krosen kekeke... sawan gittew

Popular Posts