Thursday, October 6, 2011

LoGoS HoPe - PaRt II !!


Mari melihat luar dari cermin kapal.


Tadi aku tulis..anak2 aku baik budi pekerti semua kan??sekali dah masuk dalam..si Umar Zidan tak ketahuan hala..satu yang aku terlupa...aku ingat cam jalan2 kat mall..anak biar lari sana sini..sekali manusia dalam tu punyalah ramai..sampai ada satu kali tu aku terlepas pandang si Umar..selamat ada sorang apek ni nampak Umar dah ke depan..aku pun kejor..sekali takde..sekali ada balik kat depan apek tu.
Thank you la apek tengok sama anak saya.
Bikin mak ko nebes jer!!





Buku-buka yang sesuai untuk mak-mak macam aku..tapi aku tak beli pun.



Ini namanya Barometer...fungsinya aku dah lupa untuk apa??you all google la sendiri kalau nak tau.




Si gemuk2 kesayangan aku..wakakakak!


Budak ni memang peminat buku..boleh tahan sawan gak dia nampak buku banyak2 ni..tapi yang dia nak dah tentu yang ada backhoe!


Suka sangat gambar ni..lepas bayar beli buku tu..ada cam satu lorong yang ada macam2 gambar..dia macam dinding bercerita la..mungkin kisah sebuah keluarga miskin ntah apalah..aku tak berapa nak faham sangat.Tapi wall tu sangat menarik.






Tak lama lah duduk dalam tu..dalam 40 minit gitu...lepas tu keluar..panas ler kat dalam tu.Hamzah pun dah tak mau dok dalam stroller masa kat atas..tapi bila dah turun..mak masukkan balik.tak kuasa nak mendokong.



Tataplah muka mak yang berkerut ni..panas la jugak..tapi tak terik.

Masa kami nak balik..ramai yang berpusu-pusu baru datang..
harga buku..boleh tahan la..murah la jugak kot..
okey lepas ni kita share pulak kita beli apa..
bye!!




No comments:

Popular Posts